جستجو

محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در نشست خبری با اصحاب رسانه- ۷:
🔹سال گذشته علی‌رغم همه محدودیت‌ها، کاهش قیمت فروش و درآمد، ۴۹ هزار میلیارد تومان سود میان سهامداران خود توزیع کردیم که بزرگترین افزایش سرمایه و توزیع سود در تاریخ بورس کشور بود. افزایش سرمایه فولاد مبارکه به ۸۰ هزار میلیارد تومان و افزایش ۱۳۲ درصدی سرمایه این شرکت طی یک سال، بسیار قابل توجه بوده است.
🔹در حوزه توسعه زیست‌بوم نوآوری، فولاد مبارکه در سال گذشته با امضای ۲۱ تفاهم‌نامه، تخصیص ۲ هزار متر مربع مرکز نوآوری و اختصاص بودجه برای حمایت از پایان نامه ها، فعالسازی ۳ شتاب‌دهنده برای استارتاپ‌هاو تشکیل کمیته سرمایه‌گذاری خطرپذیر، گامهای بلندی برداشت.
🔹علی رغم اینکه یک مجموعه تولیدی و صنعتی هستیم، نسبت به جامعه پیرامونی خود احساس مسئولیت داریم و تحول بنیادینی در این حوزه رقم زدیم؛ در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، فولاد مبارکه الگوی ملی است و خواهد بود. رویکرد ما تدوین و اجرای الگوی جامع پیشرفت و آبادانی با هدف اشتغال زایی است.

منبع: روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.