جستجو

با توجه به داده های موسسه آهن و فولاد آمریکا، میزان واردات محصولات فولادی در ایالات متحده در آوریل ۲۰۲۳ نسبت به ماه قبل افزایش یافته است.


داده های موسسه آهن و فولاد آمریکا (AISI) در روز دوشنبه (۲۹ می) نشان داد شرکت های فولادی مستقر در ایالات متحده در آوریل ۲۰۲۳ میزان واردات محصولات فولادی را به ۲.۳۷ میلیون تن رساندند. این در حالی است که میزان واردات محصولات فولادی به ایالات متحده در آوریل ۲۰۲۳ حدود ۹.۴ درصد نسبت به مارس ۲۰۲۳ افزایش یافته است.
فعالان بازار در رزو دوشنبه (۲۹ می) اعلام کردند حجم واردات محصولات فولادی نورد شده نهایی در ایالات متحده آمریکا در ماه آوریل ۲۰۲۳ حدود ۱.۹۱ میلیون تن بوده است. این در حالی است که میزان واردات محصولات فولادی نهایی در ایالات متحده در آوریل ۲۰۲۳ حدود 1.4 درصد نسبت به مارس ۲۰۲۳ افزایش داشته است.
به نقل از چندین منبع خبری، ایالات متحده در ژانویه تا آوریل ۲۰۲۳ واردات محصولات فولادی را به ۱۱.۲۱ میلیون تن رساند. این در حالی است که میزان واردات محصولات فولادی به ایالات متحده در ژانویه تا آوریل ۲۰۲۳ حدود ۱۱.۹ درصد نسبت به مدت مشابه در سال ۲۰۲۲ کاهش یافته است.
در این میان معامله گران در روز دوشنبه (۲۹ می) گزارش دادند میزان واردات محصولات فولادی نورد شده به ایالات متحده نیز در ژانویه تا آوریل ۲۰۲۳ حدود ۸.۸۸ میلیون تن گزارش شده است. این در حالی است که میزان واردات محصولات فولادی نورد شده به ایالات متحده در ژانویه تا آوریل ۲۰۲۳ نسبت به مدت مشابه در سال قبل ۱۴.۵ درصد افت داشته است.
به نقل از برخی تاجران، منابع اصلی واردات محصولات فولادی به ایالات متحده آمریکا در ژانویه تا آوریل ۲۰۲۳، کانادا، مکزیک و کره جنوبی بوده است. باید توجه داشت که در ژانویه تا آوریل ۲۰۲۳ کشور کانادا حدود ۲.۳۸ میلیون تن، کشور مکزیک حدود ۱.۶۲ میلیون تن و کشور کره جنوبی حدود ۱.۴۲ میلیون تن محصول فولادی به آمریکا ارسال کردند.
معامله گران در روز دوشنبه (۲۹ می) گزارش دادند ایالات متحده در آوریل ۲۰۲۳ تولید محصولات فولادی را به ۶.۶ میلیون تن رساند. این در حالی است که میزان تولید محصولات فولادی در ایالات متحده در آوریل ۲۰۲۳ حدود ۵.۳ درصد نسبت به مدت مشابه در سال ۲۰۲۲ افت داشته است. به طور کلی باید توجه داشت که تولید جهانی فولاد در آوریل ۲۰۲۳ به ۱۶۱.۴ میلیون تن رسیده که ۲.۴ درصد بیشتر از آوریل ۲۰۲۲ گزارش شده است.
میزان واردات محصولات فولادی به ایالات متحده در سال ۲۰۲۲ در محدوده ۳۱.۴۶ میلیون تن شنیده شد که نسبت به سال ۲۰۲۱ با کاهش ۲ درصدی همراه بوده است. بررسی ها نشان می دهد در سال ۲۰۲۲ میزان واردات محصولات فولادی نهایی در ایالات متحده به ۲۲.۷۶ میلیون تن رسیده است. این در حالی است که میزان واردات محصولات فولادی نهایی در ایالات متحده در سال ۲۰۲۲ کاهش ۱۰.۹ درصدی را نسبت به سال قبل تجربه کرده است.
در این میان بریخ منابع خبری اعلام کردند بر اساس داده های انجمن جهانی فولاد، ایالات متحده در میان ده کشور بزرگ تولید کننده فولاد در جهان قرار دارد. برررسی ها نشان می دهد ایالات متحده در سال ۲۰۲۲ تولید محصولات فولادی را به ۸۰.۷ میلیون تن رساند. این در حالی است که بررسی ها نشان می دهد میزان تولید محصولات فولادی در ایالات متحده در سال ۲۰۲۲ حدود ۵.۹ درصد نسبت به سال ۲۰۲۱ افت داشته است.

منبع: آرتان پرس

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.