جستجو

آمار رو‌به‌رشد تولید ماهانه مجتمع فولاد خراسان، حاکی از دومین رکوردشکنی کارکنان واحد گندله‌سازی این شرکت در سال جاری است.


کارکنان باانگیزه­ فولاد خراسان در حالی شهریور ماه امسال موفق به شکستن رکورد تولید ماهانه گندله‌سازی شدند که رکورد پیشین این ناحیه در اردیبهشت ماه امسال ثبت شده بود.

طهمورث جوانبخت، مدیرعامل شرکت مجتمع فولاد خراسان شکستن این رکورد ماهانه را بیش از هر چیز نشانه‌ای از عزم استوار، انگیزه، توانمندی و تعهد کارکنان و نیز پشتیبانی و تامین مناسب و به موقع ملزومات تولید دانست و از همه کارکنان در بخش‌های تولید، تامین، پشتیبانی و پیمانکاران برای استمرار در امر رشد تولید قدردانی کرد.

فرشید فضیلتی، معاون بهره‌برداری شرکت مجتمع فولاد خراسان نیز در این خصوص ابراز امیدواری کرد که با توجه به انگیزه و تعهد کارکنان شرکت، روند روبه‌رشد تولید در ماه‌های آتی‌ نیز استمرار یابد.

وی در تشریح جزئیات این خبر، مطرح کرد: همکاران تلاشگر واحد گندله‌سازی، در پایان شهریور ماه با تولید ۲۱۲ هزار و ۷۶۲ تن گندله سنگ‌آهن، رکورد پیشین تولید ماهانه این محصول را سه هزار و ۸۰۶ تن ارتقا دادند. این موفقیت در حالی رقم خورد که رکورد پیشین تولید این محصول با ۲۰۸ هزار و ۹۵۶ تن، در اردیبهشت ماه امسال ثبت شده بود.

فضیلتی با بیان اینکه تحقق شعار یعنی رشد تولید، دغدغه همیشگی همکاران پرتلاش شرکت مجتمع فولاد خراسان است، از حمایت‌های مدیرعامل مجموعه و تلاش همه همکاران بهره‌‎برداری و پشتیبانی و نیز پیمانکاران مجموعه قدردانی کرد و این موفقیت­‌ها را به تلاشگران واحد گندله‌سازی فولاد خراسان تبریک گفت.

بر اساس این گزارش، شرکت مجتمع فولاد خراسان در شهریور ماه‌ علاوه بر جابه‌جایی رکورد تولید ماهانه، رکورد‌ تولید روزانه میلگرد با مقطع ۲۲ میلی‌متر را به ثبت رسانده است.

منبع: روابط عمومی شرکت مجتمع فولاد خراسان

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.