جستجو

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد در جلسه بررسی چالش های وصول درآمدهای گمرکی و مالیاتی منطقه آزاد و کارتهای بازرگانی گفت: این سازمان در گسترش صادرات و رونق فعالیت های اقتصادی نقش تسهیل گری دارد.


حسین گروسی روز چهارشنبه در این جلسه که باحضور مسئولین استانی و منطقه برگزار شد افزود: هدف این نشست ها برداشتن موانع پیش پای تولید کنندگان وصادرکنندگان و تسهیل در معافیت ها و مشوق ها و قوانینی که احیانا باعث شده جهش صادراتی نداشته باشیم است.

وی با بیان اینکه موانع آزمایشگاه های صادرات و واردات و استاندارد در منطقه رفع می شود اضافه کرد:‌ مشکلات مربوط به آزمایشگاه مرجع صدور گواهی استاندارد در منطقه در راستای سرعت بخشیدن به گردش تجارت، صادرات و چرخه مالی سرعت می گیرد.

گروسی خاطرنشان ساخت: در این نشست سه موضوع و مشکل مهم تعهد ارزی، موانع گمرکی و استاندارد مورد بررسی قرار گرفت و تلاش بر این است تا مشکل تعهد ارزی و موانع گمرکی برطرف شود.

منبع: روابط عمومی منطقه آزاد ماکو 

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.