جستجو

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: خداوند ثروت عظیمی به این منطقه داده بنابراین باید شرکت‌های دانش بنیان و نیروهای جوان، خلاق و متفکر به میدان بیایند و از این ظرفیت‌ها در راستای پیشرفت و توسعه استان بهره برداری کنند.


محمد کرمی شامگاه سه شنبه در مراسم افتتاحیه نمایشگاه تخصصی معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته در زاهدان اظهار کرد: امروز در این نمایشگاه از سراسر کشور مسوولان کارخانه‌های نوآوری حضور دارند.

وی بیان کرد: در این نمایشگاه شاهد فعالیت بخش پارک علم و فناوری هستیم، فناوری و بویژه نوآوری در حوزه معادن سیستان و بلوچستان بسیار مهم است.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: نوآوری باید در جهت بهره برداری بهتر از معادن و حذف باطله های معادن در این استان باشد.

وی اذعان کرد: امروز شاهد حضور همه استان‌های فعال در بخش‌ معادن در نمایشگاه تخصصی معدن هستیم، این نمایشگاه فرصت خوبی برای هم افزایی استان‌هاست.

در این نمایشگاه در کنار شرکت ها و واحدهای تولیدی برتر سیستان و بلوچستان، هلدینگ های برتر معدنی کشور از استان های تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی حضور دارند.

این نمایشگاه از ۱۷ تا ۲۰ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های زاهدان از ساعت ۱۶ الی ۲۲ جهت حضور مردم عزیز استان و علاقه مندان برقرار است.

منبع: ایرنا

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.