جستجو

صادرات فولاد هند در ژانویه به اوج 1.11 میلیون تن رسید که آخرین بار ماه می سال 2022 مشاهده شده بود. البته بین آوریل تا ژانویه میزان صادرات افت جزیی 2 درصدی را تجربه نموده به 6.91 میلیون تن رسید.

در این بین صادرات محصولات ورق به ویژه ورق گرم و گالوانیزه بیشترین رشد را داشت. در ژانویه صادرات ورق سهم 90 درصدی از صادرات فولاد هند داشته و رشد ماهانه 39 درصدی را تجربه نمود. بیلت سهم تنها 4 درصدی داشته و 29 درصد افت ماهانه را نیز تجربه نمود.

قیمت جهانی فولاد از فوریه تا حدودی کاهش یافت. با این حال، قیمت های داخلی اتحادیه اروپا کم و بیش ثابت ماند. بنابراین، شانس کارخانه‌های هندی برای فعالیت بیشتر در بازار اتحادیه اروپا در کوتاه‌مدت تا میان‌مدت، با توجه به اینکه ترکیه در حال حاضر به دلیل چالش‌های خود، رقابت کمتری دارد و سایر تامین‌کنندگان مانند کره جنوبی نیز خیلی فعال نیستند، بسیار قوی است.

منبع: ایفنا

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.