جستجو

محمدیاسر طیب نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: این طرح به‌عنوان یکی از طرح‌های هفت‌گانه در استان‌های کشور (معروف به طرح‌های هفت‌گانه استانی) برای اولین‌بار در کشور با تکنولوژی، مهندسی، تأمین و ساخت قطعات داخلی و به دست توانمند متخصصان ایرانی به بهره‌برداری رسید.

در فرایند راه‌اندازی تمامی واحدهای این شرکت به‌عنوان پیش‌گام طرح‌های هفت‌گانه فولاد استانی، حمایت‌های ايميدرو، شرکت فولاد مبارکه، شرکت ملي فولاد ايران، شرکت‌های فولاد پایا، مهندسی (MME) و فنی و مهندسی مبارکه و تلاش و همدلی متخصصان داخلی و ارکان پروژه نقش بی‌بدیل و قابل تقدیری ایفا نمودند.

ارباب‌زاده، مدیر عامل شرکت فولاد سفید دشت گفت: شرکت فولاد سفیددشت نخستین کارخانه فولادسازی کشور است که با تکنولوژی ایرانی و با اتکای حداکثری بر دانش متخصصین داخلی طی چند مرحله وارد فاز بهره‌برداری شده است. در گام نخست و به‌منظور استفاده حداکثری از سرمایه‌گذاری‌های انجام‌شده در این پروژه، واحد احیا مستقیم این مجتمع فولادی از آبان‌ماه سال ۱۳۹۵ مورد بهره‌برداری قرار گرفت و با تولید آهن اسفنجی کمی و کیفی موردنیاز فولاد مبارکه و سایر واحدهای فولادسازی این گروه در کوتاه‌ترین زمان ممکن از ظرفیت اسمی خود عبور کرد.

گفتنی است از سال ۱۳۹۸ با خرید حق امتیاز استفاده از پساب شهری به‌میزان‌۱۵۰ لیتربر ثانیه پیش بینی لازم برای تامین بخش قابل توجهی از آب مورد نیاز آن شرکت صورت گرفته است.

منبع: روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.