جستجو

در سال گذشته، ۵۴ معدن راکد از طریق مزایده احیا شدند و ۲۰ معدن غیرفعال نیز در راستای اجرای پروژه‌ی فعال‌سازی معادن راکد و زیر ظرفیت به چرخه تولید بازگشتند.


عبدالحمید سرتیپی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی، در خصوص عملکرد معادن استان در سال گذشته گفت: در پایان سال گذشته، ۳۳۹ معدن فعال و ۱۸۰ معدن غیرفعال در آذربایجان غربی موجود بود که جهت فعالسازی معادن غیرفعال، فرآیند مزایده عمومی برگزار خواهد شد و این معادن بعد از برگزاری مزایده عمومی به دارندگان صلاحیت قانونی واگذار خواهد شد.

وی افزود: تغییر نگرش دولت در توسعه معادن از طریق سامانه‌های مربوطه از جمله کاداستر، منجر به افزایش شفافیت در حوزه معادن شده و با توجه به مزیت بالای استان در بخش معدن، سازمان‌های توسعه‌ای وزارت صمت از جمله سازمان توسعه و نوسازی معادن ایران (ایمیدرو) و شرکت‌های تابعه حضور فعال و موثری در این دوره در استان را داشته‌اند.

منبع: ایسنا

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.