جستجو

بهرام شکوری عضو هیئت‌مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات معدنی ایران و نایب‌رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و ژاپن، در نشست با تسوکادا تاماکی، سفیر ژاپن در تهران گفت: پیشنهاد می‌کنم مرکز نوآوری در اتاق ایران با همکاری اتاق مشترک ایران و ژاپن در حوزه بازاریابی در بخش هوش مصنوعی با همکاری ژاپن تشکیل شود.

بهرام شکوری افزود: می‌توان از ظرفیت این مرکز در بخش آموزش و تربیت مدیران شرکت‌های ایرانی در حوزه هوش مصنوعی در تجارت بهره ببریم. از طرفی کارگروه‌های مشترکی ایجاد و برای محصولات به ویژه در بخش دانش‌بنیان بازاریابی کنیم.

وی تصریح کرد: نوسازی ماشین‌آلات معدنی با استفاده از قطعات تولید ژاپن، همکاری روی تولید محصولات سبزاستفاده از دانش ژاپن در استخراج و استحصال برخی مواد معدنی در ایران، انتقال دانش و تجربه در راستای حفظ محیط زیست و کاهش کربن که شامل تحریم‌ها نمی‌شود، از جمله دیگر حوزه‌های توسعه روابط تجاری ایران و ژاپن می‌تواند باشد.

منبع: اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات معدنی ایران

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی معدن‌مدیا به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.