جستجو

در مراسمی که با حضور دکتردشتی نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، دکتر پورهاشمی مدیر شبکه بهداشت و درمان، دکترصدرالدینی ریاست بیمارستان و جمعی دیگر از مسئولین بیمارستان برگزار شد از خدمات ارزشمند مهندس تقی زاده مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در جهت توجه ویژه به بخش درمان شهرستان و مساعدت در خصوص اختصاص ۱۷۰ میلیارد ریال جهت ساخت ICU بیمارستان تقدیر و‌ تشکر بعمل آمد.


به گزارش معدن مدیا به نقل از روابط عمومی چادرملو ، در این مراسم لوح سپاس رییس جدید دانشگاه علوم پزشکی یزد دکتر خطیبی نیز از طرف دکتر پورهاشمی به مهندس تقی زاده اعطا شد.

لازم به ذکر است شرکت معدنی و صنعتی چادرملو از ابتدای شروع همه گیری ویروس کووید ۱۹ در تأمین تجهیزات و اکسیژن مورد نیاز بیمارستان مشارکت و حمایت از مدافعان سلامت را نیز مورد توجه قرار داده است.

گفتنی است پروژه ICU بیمارستان ضیایی با ۲۵۰۰ متر مربع زیر بنا و ظرفیت ۲۶ تخت استاندارد که شامل بخش های ICu زنان و مردان و PICU می‌باشد از بزرگترین ICU های استان می باشد که با مشارکت شرکت معدنی و صنعتی چادرملو ساخته می شود.

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.