جستجو

مدیر مجتمع معدنی چادرملو درگردهمایی مدیران صنایع استان یزد، با اعلام اینکه چادرملو برای اشتغال مستقیم 20 هزار نفر و غیر مستقیم 100 هزار نفر با اجرای طرح توسعه خود برنامه‌ریزی کرده است، گفت: صنعت فولاد کشور با اجرای طرح توسعه این شرکت سطحی دیگر از توسعه را تجربه خواهد کرد.


به گزارش معدن مدیا به نقل از روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، حمید جهانی ضمن اشاره به نگاه توسعه‌گرای مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو و حمایت‌های بی‌دریغ وی از اجرای طرح‌های توسعه پایدار به‌ویژه در امر تامین آب و برق، اظهار داشت: طی دو سال اخیر واحدهای معدنی و صنعتی چادرملو موفق به ثبت رکوردهای بی‌نظیر در تولید و فروش شده‌اند و این موفقیت‌ها در شرایطی کسب شده است که کشور درگیر مبارزه با بیماری کووید ۱۹ و مشکلات ناشی از کمبود حامل‌های انرژی، آب و برق بوده است.

وی افزود: مدیریت شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در راستای دستور مقام معظم رهبری برای تحقق برنامه اقتصاد مقاومتی، با حمایت اعضای هیئت مدیره و سهامداران حقیقی و حقوقی تمهیداتی اندیشیده‌اند که در آینده نزدیک شاهد به‌بار نشستن این تلاش‌ها با اجرای ده‌ها طرح صنعتی خواهیم بود.

مدیر مجتمع معدنی چادرملو عنوان کرد: با اجرای طرح توسعه این شرکت، در مجموع ۱۷میلیون و 300 هزار تن به محصولات اصلی و 350 هزار تن محصولات فرعی به مجموع تولیدات چادرملو افزوده خواهد شد.

جهانی ضمن اعلام میزان سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده این طرح‌ها بالغ بر چهار میلیارد و 800 میلیون یورو، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود با اجرای این پروژه‌ها چهره استان یزد دگرگون شود.

گفتنی است در این گردهمایی، استاندار، معاونان و جمعی از مدیران اجرایی استان یزد نیز حضور داشتند.

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.