جستجو

شرکت مادر تخصصی (هلدینگ) توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو) موفق شد در نوزدهمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی تندیس سیمین تعالی سازمانی در بازه امتیازی بالا (سطح دوم) را دریافت کند.


به گزارش معدن مدیا، امتیاز این شرکت در سال جاری پس از انجام اقدامات لازم و اصلاح و بهبود رویکردها با 36 نمره افزایش نسبت به سال گذشته به نمره 629 رسید.

در مراسم اعطای جوایز این دوره از جایزه ملی تعالی سازمانی، رضا اشرف سمنانی (عضو هیئت مدیره) به نمایندگی از طرف علی‌اصغر پورمند (مدیرعامل هلدینگ میدکو) تندیس و لوح تقدیر مربوط به این جایزه را دریافت کرد.

همچنین در این مراسم سه شرکت زیرمجموعه میدکو در بخش ساخت و تولید تندیس دریافت کردند. بر اساس این گزارش شرکت فولاد سیرجان ایرانیان موفق به اخذ تندیس بلورین، شرکت فرآوران زغال‌سنگ پابدانا موفق به اخذ تندیس چهار ستاره و شرکت فروسیلیس غرب پارس موفق به دریافت تندیس سه ستاره شدند.

گفتنی است نوزدهمین همایش اعطای جایزه ملی تعالی سازمانی 3 اسفند ماه 1400 توسط سازمان مدیریت صنعتی و با حضور مقامات دولتی، مدیران ارشد سازمان‌ها، چهره‌های علمی و متخصصان این حوزه در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.

منبع :روابط عمومی میدکو

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.