جستجو

مدیر تولیدات کک و مواد شیمیایی شرکت ذوب آهن گفت: کارکنان سختکوش مدیریت تولیدات کک و مواد شیمیایی ذوب آهن اصفهان با کمک همکاران در دیگر مدیریت‌های شرکت در سال 1400،‌ توانستند علی‌رغم وجود موانع، با ثبت تولید یک میلیون و 223 هزار و 62 تن کک خشک، رکورد تولید این محصول را ارتقا دهند.


به گزارش معدن مدیا ، محمد علی علایی با اعلام این خبر اظهار داشت: برنامه تولید کک خشک در سال ۱۴۰۰ به مقدار یک میلیون و 200 هزار تن تعریف شده بود و همچنین رکورد قبلی تولید کک مربوط به سال ۱۳۹۸ به مقدار یک میلیون و 213 هزار و 685 تن بود که با ثبت این رکورد مقدار ۹ هزار و ۳۷۷ تن به رکورد قبلی اضافه و ۲۳ هزار و ۶۲ تن نیز بیشتر از برنامه تولید، کک خشک تولید شد.

مدیر تولیدات کک و مواد شیمیایی شرکت ذوب آهن افزود: این مهم نشان از بلوغ کاری، مسئولیت‌پذیری و تبلور همکاری و کار تیمی است که نتیجه آن غرور و سربلندی برای کارکنان بخش تولیدات کک و مواد شیمیایی و دیگر همکاران در ذوب آهن اصفهان است. این موفقیت را به خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان تبریک عرض کرده و امیدواریم با یاری خداوند متعال و همت و تلاش هر چه بیشتر بتوانیم در مسیر بهبود، تعالی و کسب تولید بیشتر گام برداریم.

وی در ادامه تصریح کرد: به دلیل عدم توازن تولید و مصرف زغال‌سنگ در کشور و عدم سرمایه‌گذاری در معادن زغال‌سنگ، تامین زغال به یکی از چالش‌های بسیار جدی در ذوب آهن اصفهان شده تبدیل شده است، به همین خاطر در شروع سال ۱۴۰۱ مجبور به کاهش تولید از این بابت شدیم که امیدواریم با کمک مسئولین دلسوز کارخانه و کشور بتوانیم پس از تامین زغال، کاهش تولید را جبران و رکوردهای بالاتری را کسب کنیم.

وی در پایان اظهار کرد: از حمایت‌های مدیرعامل، معاون بهره‌برداری، معاون خرید که در این شرایط توانستند زغال مورد نیاز کارخانه را تامین کنند و همچنین دیگر معاونت‌ها و مدیریت‌ها و به ویژه تلاشگران بخش تولیدات کک و مواد شیمیایی که جهت کسب این رکورد تلاش کردند، تشکر و قدردانی می‌کنیم.

منبع : روابط عمومی شرکت ذوب آهن

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.